Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-08-13 12:40:39 i Allmänt,

Har precis kollat in arbetsförmedlingens hemsida och jag har hittat några intressanta jobb som jag tänkte att jag kan ta och söka. Just nu har jag bestämmt mig för att jag ska satsa ordentligt på att försöka få ett jobb till hösten, annars kommer jag att klättra på väggarna här hemma i höst och det tror jag inte att mamma och pappa blir så glada över. Jag måste även ta och skicka ett mail till Piteå och säga att jag inte vill ha platsen, för nu har jag bestämmt mig även fast jag vet att jag kommer ångra mig grymt mycket nästa år om jag inte kommer in då. Men vem vet, då kanske jag redn har ett jobb inom radio så då behöver jag ju inte plugga vidare.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela