Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-08-27 10:58:38 i Allmänt,

När jag vaknade imorse så var jag tröttare än när jag gick och lade mig igår, hur kan det vara möjligt?
Idag kommer det inte hända så mycket här hemma, antar att jag kommer sitta framför denna dator och häcka halva dagen. Varför finns det inga jobb?
Men imorrn låter det som att jag kommer att lämna huset för att åka in till stan. Mamma är ledig imorrn och frågade vad jag ville göra och om jag får bestämma så blir vi inte kvar här hemma i huset. Sen imorgon kväll så är det träning igen.

Ikväll klockan 22:00 bänkar jag mig framför tvn och kollar på laget i mitt hjärta Real Madrid.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-27 20:18:08

men.. fick inte du jobb? som din mormor fixade? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela