Therese

Så här ser jag på saken

OS

Publicerad 2008-08-15 12:40:15 i Allmänt,

Ligger och kollar på OS och just nu är det tennis, svenska dubbelparet Aspelin/Johansson leder just nu med 1-0. Jag har egentligen aldrig gillat att kolla på tennis och jag har inte riktigt förståt det roliga med tennis, jag förstod inte vad som kunde vara så kul att stå och slå på en boll. Men efter Wimbeldonfinalen mellan Nadal och Federers (stavning?) match så har jag förståt att det kan vara ganska roligt att kolla på det ibland. Men det är ju inte så att jag kommer att sätta mig och kolla på tennis varje dag, för så kul är det absolut inte. Detta är nog en av de enstaka gångerna som jag kollar på tennisen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela