Therese

Så här ser jag på saken

Räddaren i nöden

Publicerad 2008-08-23 21:35:54 i Allmänt,

Jag hade nästan tappat hoppet på att jag skulle komma på vad jag vill ha för tatuering, men då kommer räddaren i nöden. Så som hon nästan alltid gör och räddar upp situationen, Erika. Tänk om jag inte hade dig, vad skulle jag göra då?
Erika kom med den underbara idén att jag ska göra en nallebjörn nere på benet eftersom min morfar kallades för det. Så just nu lutar det åt det förslaget eftersom jag inte kommit på något annat.


Tack för förslaget Erika!


Har även fått mail från csn där de meddelade att jag inte kommer att få något studiebidrag, tråkigt men sant och nu känner jag att jag verkligen måste hitta något jobb.

Nu ska jag gå och krypa ner under en skön filt och äta massor med godis och chips och kolla på Beverly Hills hela natten lång.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-24 19:01:30

va gullig du e =) kul att du gillade förslaget =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela