Therese

Så här ser jag på saken

Regnet öser ner utanför fönstret

Publicerad 2008-08-14 15:30:16 i Allmänt,

Idag är det inte så värst bra väder ute, det har regnat exakt hela dagen om jag ska vara ärlig. Och idag är det torsdag och det betyder att det är träning och jag borde åka iväg och träna eftersom jag inte har gjort det på hela veckan. Men jag är fortfarande tveksam till om jag ska göra det, för jag känner mig inte riktigt frisk. Men jag får se hur jag gör

Idag har även fått två olika sorters brev, Therese är populär, ett från Piteå och ett från Växjö. Det var med blandade känslor som jag öppnade brevet från Piteå. Jag fick mina inloggningsuppgifter. Då börjde genast tankarna att gå om jag verkligen hade gjort det rätta valet. För cirka fem minuter sen så skickade jag iväg ett mail till Piteå och sa att jag var tvungen att tacka nej till platsen. Det andra kuvertet inhöll information om kursen och kursstarten är den 16/9. Det är över en månad dit men redan har planerna börjats smidas för hur och är vi ska åka. Jag tycker att det skulle vara skönt att åka ner kvällen innan och sova på typ ett vandrar hem eller något liknande medans som det låter på Malin att hon vill åka ner dit direkt på morgonen och det innebär att vi måste åka senast fyra för att hinna ner till klockan 10:00. Men vi får se vad som sker, tror att det kommer att komma olika sorters förslag om hur vi ska göra innan vi sätter oss på tåget ner mot Växjö.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela