Therese

Så här ser jag på saken

Sammanfattar dagens väder..

Publicerad 2008-08-07 15:47:12 i Allmänt,



Ja, som ni kanske fattar på låten så har det regnat hela dagen här hemma och det gör det fortfarande. Känns lagom kul att vi har fotbollsträning ikväll och att det regnat hela dagen, känns som att planen kan vara ganska blöt. Känner att jag egentligen inte har så stor lust att träna och det känns som att det är det ända som jag har gjort de senaste dagarna. Men jag åker väl till Skyttorp och tar det lite lugnt med tanke på att jag fortfarande har lite små känningar i mitt högerlår och det är lite dummt att riskera något eftersom det är match i helgen.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-08-07 15:55:01

Vem vill tacka nej till gratis smink?!?! Inte jag iaf! Genom att besöka olika hemsidor drar du in poäng och även genom att värva folk!



Det är värt att pröva:)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5841

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela