Therese

Så här ser jag på saken

Slut i hela kroppen..

Publicerad 2008-08-04 11:04:22 i Allmänt,

Sitter här hemma och funderar på vad jag har gjort de senaste dagarna?! Joo, jag har tillbringat all min lediga tid med att spela och träna fotboll. Igår togs de sista krafterna i kroppen ut i matchen borta mot Tierp, tyvärr blev det en förlust det stod 3-0 efter 20 min men vi återhämtade oss till andra halvlek och vi för faktiskt spelet i andra och vinner med 0-2 i andra halvlek. Så nu sitter jag här en måndag och det är pissväder ute och har ont i hela kroppen, just nu känns det som att jag bara skulle vilja ligga i sängen en hel vecka och bara låta kroppen återhämta sig, för jag har ont lite överallt. Och det som stör mig mest är att jag fortfarande har problem med min jäkla vänstervad så idag kan jag knappt gå.

Nu idag låter det som att vi ska dra in till huvudstaden imorrn, ser verkligen framemot det. Sen på kvällen är det, tro det eller ej, träning och det är det även onsdga och torsdag.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-04 17:49:32

vi får fan ta å ses snart therese :( dumt att jag jobbar hela jäkla tiden :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela