Therese

Så här ser jag på saken

Sommaren 2008

Publicerad 2008-08-19 12:21:20 i Allmänt,

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja, åkte utomlands och så tog jag studenten

Dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag vet.

Vilka länder besökte du?
Grekland/Kreta

Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Sol och värme

Vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
5:e juni och 8-18 juni

Största misstaget?
Att jag inte fixade något sommarjobb. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, helt otroligt att jag inte har blivit sjuk.

Bästa köpet?
Finns så mycket.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Resan till Kreta och studenten.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Feelgood med Ola

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare

Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Tränat ;p

Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig

Hur tillbringade du midsommarafton?
Hos några vänner till familjen

Blev du kär i sommar?
Neej

Hur många förhållanden?
0

Bästa boken du läste i sommar?
Många

Största musikaliska upptäckten:
Oj, många.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Packade

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Bättre väder hemma i Sverige. För vädret på Kreta ska jag inte klaga på.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Blandat, beroende på vädret

Vem saknade du?
Morfar

De bästa nya människor du träffade?
Kommer inte på någon

Sommarens besvikelse?
Vädret

Sommarens bästa
Studenten och resan till Kreta, som måste göras om.

 
Här har ni låten som jag kommer att komma att tänka på när jag tänker på sommaren 2008


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela