Therese

Så här ser jag på saken

Städtanten Therese

Publicerad 2008-08-25 11:21:27 i Allmänt,

Var uppe med tuppen imorse, okej nu kanske vi inte ska överdriva jag vaknade självmant vid halv nio och blev lite chockad. Vaknade först vid 6 men tyckte det var lite tidigt att gå upp då med tanke på att jag somnade runt 2 igår.Men när klockan var halv nio och jag slog upp ögonen så slog jag på tvn och kollade på Beverly Hills, för att sen gå upp och äta frukost. Jag vet inte vad jag tänkte med igår när jag anmälde mig frivilligt till att städa huset så det är det jag har underhållit mig med hela morgonen. Ska även vattna blommorna, plocka ur diskmaskin och vem vet om jag blir helt tokig så kanske jag rent utav startar en tvättmaskin. Det kanske är bäst att ni kommer och räddar mig innan det går överstyr?!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela