Therese

Så här ser jag på saken

Tagad?

Publicerad 2008-08-17 13:40:39 i Allmänt,

Sitter här hemma och väntar på att klockan ska gå, även fast jag egentligen inte vet varför jag vill att klockan ska ticka fortare. Jag vet inte om det beror på att jag har samling omnågra timmar för att åka iväg och spela match eller om det är för att jag äntligen får se laget i mitt hjärta, Real Madrid, spela ikväll eller om det är för något helt annat. Känns inte riktigt som att det är för det första alternativet som jag vill att klockan ska gå fortare eftersom jag just nu är grymt otagad och det vet jag inte vad det beror på heller. Men förhoppningsvis så blir jag mer och mer tagad ju närmare matchstarten kommer.
Som alla vet så är det ju söndag idag och det betyder att det är en ny vecka imorrn och antagligen så kommer den vanliga "måndagsdepressionen" att komma eller så kanske den inte gör det eftersom jag antagligen har ett jobb att se fram emot på fredag.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela