Therese

Så här ser jag på saken

Telefonkö

Publicerad 2008-08-26 10:35:08 i Allmänt,

Gahh, jag hatar att bli placerad i telefon kö och det är jag just nu. Hade tänkt att jag skulle boka biljetterna till Sverige-Ungern idag och ja tyckte att det inte blev några bra platser när jag skulle boka de direkt via ticnets hemsida. Så då tog jag upp telefonen och slog nummret till Ticnet och får då veta att det är telefön kö och det kan ta upp till 25 min, jippie. Undra vad det är för något stort/populärt evangemang som släpps idag, för jag fick även stå i kö för att komma in på hemsidan.
Just nu spelar de Brolles "Det är hon". Önska mig lycka till för jag vet inte hur länge jag orkar att vänta i denna telefonkö.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela