Therese

Så här ser jag på saken

Telia

Publicerad 2008-08-23 17:07:07 i Allmänt,

Jag ligger här i sängen med datorn i knät. Jag är alldeles ensam här hemma för alla åkte precis hemifrån, det är så att familjen är bortbjuden på kräftskiva men jag valde att stanna hemma. Så därför är jag helt ensam hemma och ligger här och lyssnar på musiken från filmen Mamma mia. Älskar verkligen den filmen och musiken.


Men nu tänkte jag komma till varför jag tänkte skriva detta inlägg och ni kanske fattar att det har något med Telia att göra efterom det är rubriken och det ha verkligen med Telia att göra. För ni som har följt min blogg den senaste månaden vet att jag har haft problem med internet på min bärbara för våran router är trasig osv. Och i somras så gick ju Telia ut med en kampanj om Telia smart, orkar inte förklara om den. Men i alla fall så blev det så att vi ville ha allt klart den 20:e augusti och det var ju för tre dagar sen och vi har än så länge inte fått den router som vi blivit lovad och det är därför jag än så länge inte har kunnat surfa som jag vill med min bärbara eftersom jag måste låna internet från den stora datorn och det är inte alltid så populärt och därför har jag med nöje gått och längtat till den 20:e för då skulle jag få surfa hur mycket jag vill på min dator eftersom jag inte ville ha mobilt bredband. Jag fattar inte varför det alltid ska vara problem när vi beställer saker från Telia och det är inte bara vi som har haft problem, en kompis beställde samma grej som vi har gjort men de gjorde det tidigare i somras och när de fick hem den så var den inte konfigurerad. Men även fast vi inte har fått de flesta utav sakerna i tid från Telia så är jag nöjd eftersom att allt brukar funka när vi väl får det, men det jag inte fattar är varför det alltid ska ta sån tid?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela