Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-08-19 11:59:12 i Allmänt,

Förstår inte hur man kan vara så trött efter att ha sovit så länge. Just nu känns det som att jag skulle kunna gå och lägga mig igen. En av anledningarna kan ju vara att jag hade match i söndags och var då helt slut och valde att åka iväg på träningen igår och kroppen var egentligen helt slut och orkade inte med träningen. Därför blir det ingen träning för mig ikväll.

Imorse vaknade jag inte ensam utan det är den otroligt jobbiga halsontet som kommit tillbaka. Han finns alltid där och visar sig ibland och just ni så känns det som ett ganska olägligt tillfälle att visa sig för jag ska jobba på fredag och då vill jag inte vara sjuk.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela