Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2008-08-28 10:22:52 i Allmänt,

Jag ska snart gå och göra mig iordning för att åka in till stan, men jag tänkte att jag skulle hinna med ett litet inlägg först. Mamma är ledig idag och undrade om vi ska åka in till stan och skoja inte om jag var snabb och säga ja när mamma frågade. Tänk vilken snäll mamma jag har som vill åka in till stan på sin lediga dag.

Åh, laget i mitt hjärta, Real Madrid, vann igår. Visserligen så var det ju bara en tränigsmatch och Sporting visade kanske inte upp sin bästa sida i första halvlek och därför var resultatet i halvtidsvilan 5-1 helt rättvist. Även fast Real kanske inte skulle haft den där straffen som var ytterst tveksam enligt mig.
I andra halvlek så byter Real ut nästan hela laget och Sporting börjar  visa upp lite av vad de kan och Realspelarna känner säkert att matchen redan är avgjord så de slappnar av litegrand och 5-2 kommer och lite senare kommer öven 5-3 och det är så matchen slutar och jag tycker att Real visar att det kommer att vara svårt att rå på de i år om de spelare de har nu får gå skadefria. Hala Real Madrid!

Ikväll är det träning och vi får se om det blir något mer inlägg idag, om jag känner mig rätt så vill jag nog skriva ett inlägg till även om jag inte kommer ha tid.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-28 19:42:45

okey, men det e ju något iaf

nope har fortfarande inte hittat nått, men får ju jobba på pappas jobb så de e bra de :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela