Therese

Så här ser jag på saken

Trevlig dag på stan

Publicerad 2008-08-12 16:09:14 i Allmänt,

Idag for jag in till stan och träffade den efterlängtade Erika. Det var en trevlig dag, även fast vädret kanske var lite konstigt. Tackar och bockar för denna dag Erika och jag tackar så hemskt mycket för presenten, ett par örhängen och ett halsband, som var superfina. Detta måste vi göra om igen men denna gång ska det inte ta så lång tid innan vi träffas. Känns som att vi säger det varje gång och att det alltid slutar likadant.

Blir ingen träning för mig ikväll heller, känner mig inte riktigt 100 och då tycker jag att det är dumt för jag kommer inte må bättre för att jag tränar.
Så i väntan på att förskylningen ska "blomma ut" ordentligt så ska jag gå och kolla på OS.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-12 17:36:20

tack själv, riktigt trevlig dag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela