Therese

Så här ser jag på saken

Var jag med i en skräckfilm?

Publicerad 2008-08-15 10:44:29 i Allmänt,

Som de flesta vet så regnade det exakt hela dagen igår och sen på kvällen så var det träning. Såklart så började det regna och blåsa som värst då och så hade vi ingen bil hemma för den hade mamma så pappa kunde inte skjutsa mig, så jag fick snällt sätta mig på moppen och fara iväg mot Skyttorp. Jag kan säga att det inte var det roligaste jag gjort, blåsten var värst och ibland kändes det som att jag skulle blåsa iväg när vinden tog tag i moppen. Och sen så kändes det som att det var i väntan på att en stor orkan eller någo liknade skulle komma för det var inte en enda människa ute, inga bilar och det blåste och regnade och var aldeles svart, kändes nästan som att man var med i en skräckfilm. Sen kom jag äntligen fram till träningen precis innan den började så jag stressade på mig alla sakerna och begav mig ut i regnet igen och den hä gången så regnade det inte lite, det rent utsagt öste ner. Då blev alla genomblöta men det stoppar inte oss från att fortsätta träna. Sen mot slutet utav träningen så tycker de att vi ska köra en staffett, man började torka upp lite smått och det visar sig då att vi ska göra en utav staffetterna där man ska kasta sig ner på marken och sen ska en springa i mellan. Tror ni inte då att vi blev blöta igen och leriga. Så efter en blöt och lerig träning så sätter jag mig på moppen och åker hem igen, som tur var så kom det inget regn när jag åkte hem i mina blöta och leriga kläder.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela