Therese

Så här ser jag på saken

Varför ska det vara så svårt?

Publicerad 2008-08-19 19:27:37 i Allmänt,

Det har gått ett tag sen jag fick presentkortet på en tatuering och nu tycker både jag och min kusins pappa att det är dags att försöka boka en tid, det är meningen att han ska åka och fylla i sin tatuering medans jag ska göra min första. Men det är så att det känns som jag har ett ganska stort problem.. Jag vet inte vad jag vill ha för något, jag vet att jag vill ha den nere på benet. Men än så länge har jag ingen aning, har varit inne på typ en ödla eller något liknande men det känns inte rätt. Får se vad jag kommer på.

Dagen har tillbringats här hemma, mormor kom över och det var riktigt trevligt. Imorrn börjar Ika skolan igen och då blir jag helt plötsligt helt själv här hemma och det känns ju inte det minsta roligt. Funderar faktiskt på om jag ska åka in till stan och gå runt och kicka in i lite affärer.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela