Therese

Så här ser jag på saken

-

Publicerad 2008-12-28 17:57:36 i Allmänt,

Känner mig inte så inspererad av att klottra ner något i bloggen, men av någon anledning så gör jag det ändå. Kanske kan det vara för att jag har så oerhört tråkigt och för att jag är sjuk och kan inget göra. Och därför tänkte jag tråka ut dig lite grand.
Nu känner jag också att det är en förkylning påväg in i kroppen och därför känns det som att jag kommer att vara sjuk på nyårsafton. Dessutom så har jag feber och är grymt trött. Men det är väl inte en sån stor överaskning, jag var ju sjuk även förra nyåret.

Nej, jag måste ta och rycka upp mig. Jag verkar ju trots allt ha en solresa inte allt för långt bort och det måste jag ju försöka bli frisk till. Och desutom så vill jag ju träffa gurkan min i veckan om hon har tid för mig det vill säga och sen har jag dessutom lovat Ika att vi ska gå på bio. Så jag ska knyta näven och försöka göra allt som går för att jag ska bli frisk så fort som möjligt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela