Therese

Så här ser jag på saken

22 dagar kvar

Publicerad 2008-12-02 20:14:16 i Allmänt,

Nu kommer du få stå ut med att jag räknar ner till julafton, jag längtar grymt mycket. Men det är kanske inte det jag längtar mest till. Jag längtar tills jag får åka till sol och värme så man kan få slippa detta trista gråa väder. Erika, när åker vi och vart?
Idag har jag inte gjort ett dugg, har mest suttit framför datorn och försökt komma på julklappar till alla. Imorgon lär jag vara hemma och inte göra så mycket och sen på torsdag blir det jobb på Hyttan, Kicki ringde idag och frågade, och på fredag ska jag till Stockholm och handla julklappar.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-12-05 16:23:56

tkr vi åker så fort du har slitit ihop dina pengar XP

vart skiter jag i, bara de e soool =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela