Therese

Så här ser jag på saken

Andra advent och 17 dagar kvar

Publicerad 2008-12-07 19:19:20 i Allmänt,

Nyss hemkommen från ett mysigt 3 års kalas där den minsta kusinen i pappas släkt fyller år, Johan. Det var riktigt trevligt med massor med skratt som alltid när man träffar de.
Annars har jag inte gjort så mycket. Det verkar som att förskylningen som var påväg in i min kropp blev rädd och vände hastigt innan den hann komma in i kroppen. För imorse när jag vaknade så hälsade inte herr halsont på så det är bara att hoppas att jag inte är fökyld imorgon när jag vaknar, för det vill jag verkligen inte vara.

Nu ska jag ladda inför matchen mellan Real Madrid, laget i mitt hjärta som du nog har förståt vid det här laget, och Sevilla. Hoppas verkligen att de kan knyta ihop säcken, som man brukar säga, och spela en bra fotboll trots att nästan alla ordinarie spelare går skadade.
Hala Madrid!
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela