Therese

Så här ser jag på saken

Bättre eller är det bara en inbillning?

Publicerad 2008-12-28 21:00:18 i Allmänt,

Funderar på om familjen inte vill vara med mig om jag luktar illa eller något liknande. För när jag kommer in i rummet så byter alla rum och jag sitter kvar där själv. Så antingen luktar jag illa helt enkelt eller så vill de inte bli sjuka.

Imorgon ska jag trotsa min onda hals, min hosta och den kraxande rösten och åka in till stan och träffa min underbara gurka, även kallad Erika. Det ska bli så grymt kul att träffa denna flicka igen känns som vi träffas alldels för lite. Kanske kan det smidas lite planer inför en solresa?

Har varit duktig och tryckt i mig en kopp med ryckande svartvinbärste, jag som fullkomligt hatar te. Och tro't eller ej men det känns redan bättre i halsen och nu hoppas jag på att det kommer att kännas ännu bättre imorgon.

Nu har jag gjort så mycket som möjligt för att min hals ska må bra imorgon och nu hoppas jag att kroppen hjälper till lite så att jag kan åka in till stan och träffa Erika imorgon.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela