Therese

Så här ser jag på saken

Dags att återgå till verkligeheten

Publicerad 2008-12-08 13:35:43 i Allmänt,

Nu är det dags att sluta drömma och kanske göra något bra för dagen och inte sitta här framför datorn och kolla på bilder från Kretaresan 2008 eller kolla efter sista minuten resor till en varmare breddgrader.
Tänkte att jag kanske kunde börja slå in de julklappar jag köpt, för att få dagen att gå lite fortare. Och samtidigt som jag slår in julklapparna så ska jag hämta ett glas med julmust och en bunt med pepparkakor och sätta på julmusik på högsta volym. Låter inte det som en bra idé? Ett bra tips med massor med julåtar som jag oftast lyssnar på nu när det närmar sig jul är http://julradio.se/.

UPPDATERING 13:44: Nu när jag kollar ut genom mina små fönster så ser jag hur stora snöglingor faller ner på våran gräsmatta. Nu blev jag genast mycket gladare och nu ska jag försätta med julklappsinslagningen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela