Therese

Så här ser jag på saken

Dags för mat

Publicerad 2008-12-11 16:56:31 i Allmänt,

Nu har jag precis slagit in alla julklappar och jag kan erkänna att jag egentligen lägger ner för mycket tid på att slå in julklapparna. Men det spelar väl egentligen inte så stor roll om det tar tid att slå in julklapparna, för jag har ju verkligen all tid i världen just nu. Det är det enda jag har hunnit med sen jag kom hem efter att ha varit ute och gått med Rocko. Vilket inte blev en sån mysig promenad som jag tänkt mig, det var riktigt slaskigt på vägen och det var inte det minsta kul att gå, men jag gav mig ut ändå och gick.

Nu har jag tänkt att börja med dagens mat och för den som är nyfiken så kan jag meddela att det bli ugnspannkaka, mums filibaba säger jag.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela