Therese

Så här ser jag på saken

Dan före dopparedan

Publicerad 2008-12-23 17:17:39 i Allmänt,

Ja, nu är det inte långt kvar tills det är julafton, men konstigt nog så är julkänslan som jag hade för några veckor sen helt bortblåst. Kanske försvann den med snön eller började jag ladda för julen förtidigt? Så nu sitter jag här och spelar julmusik och äter julgodis förfullt. Försöker trycka in i huvudet att det är julafton imorgon och att jag kommer få öppna julklapparna som ligger under granen imorgon. Det kanske kommer att komma sen ikväll när vi sitter och kollar på Nu är det jul igen, som har blivit en tradition nu de senaste åren eftersom att det inte brukar vara så mycket på tv dagen före julafton. Jag både hoppas och tror att så kommer att bli fallet.

När jag går och lägger mig ikväll så kommer jag att längta som ett litet barn tills imorgon när jag ska få öppna alla mina julklappar!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela