Therese

Så här ser jag på saken

Det är svårt att vara populär

Publicerad 2008-12-03 16:08:52 i Allmänt,

Det är svårt att vara så populär, folk drar och sliter i mig och vill att jag ska vara med överallt jag vet itne vad jag ska tacka ja till och vilket jag ska tacka nej till, det är hårt att hetta Therese. Nej, skämt å sido. Imorgon är det torsdag som alla vet och då skulle jag eventuellt ha jobbat på restaurangen men då ingen hörde av sig i veckan och då när Kicki ringde igår och frågade om jag kunde jobba på Hyttan så sa jag såklart ja eftersom det är så kul att vara där och jobba. Men nu för några minuter sen så ringde de från restaurangen och frågade om jag skulle jobba imorgon och då var jag tvungen att säga nej och de förstod så klart min situation.

Jag verkligen känner hur pengarna bara rullar in nu och sista-minuten resan bara kommer närmare och närmare, eller vad säger vi Gurkan?

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-12-05 16:24:38

skriker av lycka haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela