Therese

Så här ser jag på saken

Det blev inte som jag tänkt mig

Publicerad 2008-12-16 18:05:32 i Allmänt,

Idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag har i allafall hållit en sak som jag skrev igår att jag skulle göra och det var ju att inte sitta vid datorn hela dagen och det har jag hållit fram tills nu. Men jag kan meddela att det inte var så svårt eftersom att mobilen ringde imorse vid sju och det visade sig vara från Hyttan. Så istället för att vara hemma så åkte jag och jobbade. Det var riktigt kul som det alltid är när jag är där och jobbar.

Något som är lite mindre kul är att det känns som jag håller på att bli sjuk, jag känner mig alldels matt i kroppen och det känns som om jag har feber. Men jag hoppas verkligen inte att jag inte blir sjuk nu till julafton och allting. Men jag skulle inte bli så förvånad om jag blev det för jag lyckas ju alltid bli sjuk när det är något kul som händer.

Nu måste jag ställa mig och stryka min jobbarblus tills imorgon då det är ett monsterpass på Ultunarestaurangen som gäller, om jag inte blir sjuk under natten.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela