Therese

Så här ser jag på saken

Det går utför för henne!

Publicerad 2008-12-13 19:45:52 i Allmänt,

Idag åkte jag in till Diöshallen för att heja fram mitt lag, i fotboll, till massor med segrar. För den som inte är så insatt så kan jag meddela att det är Luciacupen denna helg i Diöshallen i Uppsala. Jag vet inte hur jag ska beskriva matcherna, det blev förlust i första mot Fyris vinst i andra mot Ullfors och oavgjort i sista mot Storvreta. Men det var trots allt en mysig dag i Diös. Och efter att sista matchen för Vattholmasdamlag så gick jag hem till mormor där Ika var. När vi satt och kollade på herrarnas storslalom så kom vi in på att det inte gick så bra för Anja Pärsson längre och då säger Ika: Neej, det går utför. HAHAHA!

Nu ligger jag här i min säng med datorn i knät så klart och tokladdar inför El Clásico, klockan tio smäller det.
HALA MADRID!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela