Therese

Så här ser jag på saken

Här ska det bakas pizza!

Publicerad 2008-12-20 15:30:08 i Allmänt,

Familjen åkte för en liten stund sen upp till min morbror i Örbyhus där de tänkte fira hans födelsedag, men som ni kanske märker så hade jag inte sån stor lust att följa med så jag stannade hemma.
Nu tänkte jag gå och förbereda lite inför mitt pizzabak. Hör och häpna jag tänker inte vara så lat som jag brukar vara och skjutsa in en färdig pizza i ugnen utan nu ska jag göra en egen pizza. Okej, det är köpt pizzadeg. Så jag tänkte ägna mig med det ett tag framöver, tänkte ha tomatsås, ost, skinka och tonfisk på. Låter det mumsigt?

Sen ikväll klockan 20:00 smäller det för då är det dags för Real Madrid att möta Valencia.

Hala Madrid!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela