Therese

Så här ser jag på saken

Kreta 08

Publicerad 2008-12-08 12:46:35 i Allmänt,

Sitter här hemma och ute är det grått och trist och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Närmare bestämmt resan till Kreta i somras. Allt var så perfekt, varmt, sol, trevligt sällskap, underbar plats m.m. Och nu vill jag uppleva samma sak. Tänk vad skönt det var att ligga på en solstol nere på stranden cirka 30 grader varmt och man hörde hur vågorna rullade in. Jag har helt enkelt blivit riktigt less på det här vädret nu, det är grått och trist och regnar hela dagarna. Varför kan det inte vara riktig vinter med cirka en meter snö och ungeför 10 grader kallt, för om det fortsätter så här så kommer det absolut inte vara en vit jul.

Jag saknar Kreta och jag saknar att vara brun.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela