Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-12-06 18:59:22 i Allmänt,

Efter Robins uttåg ur idol så finns det bara en person kvar som jag tycker ska vinna och jag tror att du vet vem jag menar om du har följt mig blogg de senaste veckorna, Kevin.

Idag har jag inte gjort så mycket, vilat upp fötterna efter gårdagens besök i Stockholm. Där shoppades det julklappar för hela slanten, hittade julklappar till de flesta och nu är det bara julklappar som måste köpas till Gurkan och Ika. Och något som gör mig riktigt glad är att det inte slösades så mycket pengar igår även fast det köptes ett laserpass, 199 kr, till pappa och en radio till mamma, 299 kr, och till mormor blev det en stor tekopp med ett gott te så allt som allt så spenderades det cirka 1000 kronor ch då ska jag få tillbaka pengar från Ika. Vilket betyder att resan med Gurkan bara kommer närmare och närmare, kanske blir det en solresa i januari?

Känns som att det är en förkylning påväg in i kroppen. Vaknade imorse med att mister halsont gjorde besök och så har jag kännt mig allmänt hännig under hela dagen så nu ska jag försöka att inte bli sjuk och gå och äta lite godis och ladda inför finalen på stjärnor på is. Nu hoppas vi att Markus vinner och sen efter det så blir det till att kolla på Britney: For the record, sen blir det nog sängen.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-12-07 20:27:03

ja ja ja ja !!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela