Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-12-01 18:28:22 i Allmänt,

En ny vecka och nya möjligheter. Imorse tog jag en välbehövlig sovmorgon efter en fullspäckad helg med lite sömn och det känns som att hela dagen har fortsätt i samma mönster. Har tillbringat den mesta delen utav dagen framför denna dator lyssnandes på massor med julmusik och mumsat lite på min Marabou chokladkaka. Kommer att berätta om gårdagen i ett annat inlägg då jag har en känsla av att det kan bli ganska långt och sen vill jag ha lite bilder i det inlägget och jag har inte orkat tanka in bilderna från kameran in på datorn så det blir nog nästa projekt för mig om jag orkar det, annars så kommer det väl imorgon.

Tänkte sätta mig och försöka fundera ut vad jag ska ge till alla i julklapp. Och sen blir det 90210 klockan 20:00 på tv400. Älskar man Beverly Hills 90210 så älskar man även den nya spin-offen.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela