Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-12-15 16:41:49 i Allmänt,

Just nu är det becksvart utanför fönstret här hemma, men det är inte så konstigt eftersom att klockan är 16:30, men under dagen så har solen visat sig och det har gjort mig riktigt glad. Jag tror inte solen har varit framme på cirka tre veckor, det känns i alla fall som det. Så vi får hoppas att solen kommer fram även i morgon.
Idag har jag varit duktig och dammsugit huset och det är väl det enda duktiga som jag gjort idag annars så har jag bara suttit här framför datorn och det ska jag verkligen inte göra imorgon. Tror du att jag kommer klara det?

Denna vecka kommer det att bli lite jobb och sen så ska jag gå och längta efter julafton, som ett litet barn.
Tisdag: Ledig. Baka knäck och lite annat smått och gott. (Längta till julafton)
Onsdag: Monsterpass på Ultunarestauragen, men jag klagar inte. Money, money (Längta till julafton)
Torsdag: Jobb på Hyttan (Längta till julafton)
Fredag: Ledig (Längta till julafton)
Lördag: Ledig, blir hemma själv hela kvällen då mamma, pappa och Ika ska upp till Örbyhus och fira min morbror och jag har ingen lust att följa med. (Längta till julafton)
Söndag: Fotbollsträning kanske? (Längta till julafton)

Nu ska jag gå och laga lite mat,
för dig som är nyfiken så kan jag medela att det blir potatis och fisk.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela