Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-12-29 19:17:26 i Allmänt,

Som jag skrev i det tidigare inlägget så trotsade jag min kraxande hals och åkte in till stan och träffade Erika. Det var riktigt skoj att träffa den flickan igen och det känns som att vi träffas för sällan. Nu börjar jag längta som, ja jag vet inte vad, till våran utlandsresa som vi planerat att göra. Just nu ser det ut som att det bli i slutet av januari.
Något som kanske inte var så bra var att jag var så smart och glömde Erikas julklapp hemma, minuspoäng till mig. Men jag fick en jättefin julklapp från Erika, ett sätt med badgrejer och ett par örhängen med bokstaven T übersöta. Tackar grymt mycket för de.


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-01 19:19:11

kul att du gillade dem =)

längtar oxå till utlandet xp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela