Therese

Så här ser jag på saken

Massor med julklappar!

Publicerad 2008-12-25 17:53:29 i Allmänt,

Hoppas att ni hade en riktigt bra och god jul igår. För det hade i alla fall jag. Det var som vanligt när släkten samlas, det blir massor med skratt och skoj. Det var god mat på bodet och bra sällskap så jag har absolut inget att klaga på.

Och jag fick massor med julklappar, and I like them. Hör och häpna... Jag fick en ny iPod Nano en 8 GB rosa, och jag som har en redan men den är ju lite bäng som hänger sig hela tiden så det var bra att jag fick en ny. Jag fick även, ett nytt duntäcke, kudde, kläder, presentkort, lösnaglar m.m.

Har fortfarande ont i halsen och tror även att jag har feber, men jag vill inte kolla det. Och jag har verkligen ingen lust att sitta här med datorn i knät.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela