Therese

Så här ser jag på saken

Mellandagsrea

Publicerad 2008-12-26 22:52:29 i Allmänt,

Idag har hela dagen spenderats inne i stan på mellandagsrean. Men vi åkte aldrig till klädaffärerna utan till alla elektronikbutiker. För jag var på jakt efter en extern hårddisk och Ika skulle eventuellt få en plattv till sitt rum. Och så blev fallet, Ika fick en plattv och jag fick en extern hårddisk plus ett fodral till min nya iPod. Så jag kom hem glad över mina fynd. Tänkte att jag får ta en runda på stan någon dag nästa vecka och kolla in vad klädaffärerna har att erbjuda.

Just nu funderar jag helt ärligt på att gå och lägga mig, jag är grymt trött. Och jag kan meddela att man blir grymt trött när man går och hostar hela tiden. Så jag funderar på att gå och lägga mig i min sköna säng och slå på någon bra film och somna till den.
Så blir det nya tag imorgon!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela