Therese

Så här ser jag på saken

Mindre än en timme kvar

Publicerad 2008-12-23 23:13:01 i Allmänt,

Ja, nu mina kära läsare är det inte så långt kvar tills julafton tar vid. Och jag har faktiskt fått tillbaka julkänslan efter att ha kollat på filmen. Och jag hörde några fåglar viska i mitt öra att det eventuellt skulle snöa inatt och då får vi hoppas att marken är täckt av ett litet lager snö imorgon när jag vaknar för att öppna årets första julklapp, det ser ju lovande ut nu när det är några minusgrader ute.

Men något som ser mindre lovande ut är att jag har haft lite små ont i halsen hela dagen och nu har det "blommat" ut ordentligt så jag skulle inte bli förvånad om jag vaknar imorgon och har jätteont i halsen och kan knappt prata. Men nu ska jag inte låta så negativ, det är ju faktiskt julafton imorgon.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig snart. Börjar bli trött och hoppas att herr halsont vill försvinna över natten!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela