Therese

Så här ser jag på saken

Möjligen en liten förbättring

Publicerad 2008-12-29 11:27:14 i Allmänt,

Okej, jag erkänner jag kanske inte blev så mycket bättre av att dricka det där äckliga teet igår. Vaknade imorse och hade lika ont i halsen och imorse fick jag inte ens ut ett ord ur min mun. Men jag har gett mig sjutton på att jag ska in till stan idag och träffa Erika även om jag inte kan prata. Fast just nu låter det riktigt bra när jag pratar och jag hoppas att det fortsätter vara så. För jag vill inte vara hemma en dag till. Jag vet att jag egentligen borde vara hemma och vila rösten, men moroten behöver träffa sin gurka.

Nu är det dags att lite smått börja göra sig i ordning.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela