Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-12-30 12:31:51 i Allmänt,

Idag skiner solen utanför fönstret och det är en riktigt fin dag. Men med mig så är allt fortfarande inte bra. Jag har fortfarande herr halsont på besök,den kraxande rösten är fortfarande kvar och den otroligt jobbiga hostan hänger i. Och som om det inte vore nog så har även min näsa börjat rinna lite fint och en förkylning intar sakta men säkert kroppen. Så det ska mycket till om jag är frisk imorgon på självaste nyårsafton. Därför har jag tänkt att det ska bli ett lugnt nyår i år också, tror jag har varit sjuk de senaste tre nyåren. Så därför tillbringar jag nyår med familjen hos några vänner. Och om jag känner mig som jag gör nu, trött i hela kroppen osv, då stannar jag hemma.

Kommer troligen komma en liten sammanfattning om detta år, 2008, det är verkligen ett år som vi kommer att minnas.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela