Therese

Så här ser jag på saken

Tyst som en mus

Publicerad 2008-12-27 15:29:18 i Allmänt,

Jag sitter här hemma framför den stationära datorn och lägger in massor med musik på min externa hårddisk. Jag sitter och mumsar på gott godis och har musik på i bakgrunden, allt är som det alltid brukar vara. Eller?... Nej, jag sitter här och inte säger ett ljud. För jag kan knappt prata. Imorse när jag vaknade så kom det inte ett ord ut ur min mun så nu sitter jag här och försöker prata så lite som möjligt. Det enda ljud som kan höras från mig är när jag får mina hostattacker i var femte minut typ. Och när jag öppnar munnen för att säga något så hörs det knappt. Men jag kan meddela att det är väldigt jobbigt att sitta här och vara tyst hela tiden.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela