Therese

Så här ser jag på saken

Varför ska vissa alltid vara ute i sista stund?

Publicerad 2008-12-21 20:50:40 i Allmänt,

Jag armbågade mig fram bland människorna, de drog och slet i allting medans jag bara gick där och log. Jag visste att jag inte behövde bry mig om julklappar för allt var fixat och klart för cirka en vecka sen. Så jag fortsätter att armbåga mig fram till mataffären COOP där jag och min familj ska inhandla den årliga julmaten och allt som ska finnas på julen i matväg.
Så jag förstår inte varför folk inte lär sig att försöka vara ute i lite god tid när det gäller julklappar? Det måste ju kännas så grymt mycket skönare om man vet att man har allt klart ungefär en vecka innan julafton. För tänk om jag går ut nu och sa handla mina julklappar dagarna innan julafton och inser till min fasa att julklappen som jag tänkt köpa är slut.
Och det är verkligen nu som man får se hur alla personer beter sig när de vet att de är ute i sista sekund och varje sekund är jätteviktig för annars så kanske deras julklapp tar slut.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela