Therese

Så här ser jag på saken

Äntligen lov..

Publicerad 2008-02-15 16:55:06 i Allmänt,

JAAAA, nu är det lov. Huvudet hade tagit lov redan igår och idag fick resten utav kroppen lov. Detta lov är grymt efterlängtat. Hände inte så mycket i skolan idag, åt godis på svenskan och åt godis och redigerade lite saker på medikommunikationen. Sen var det lov!!

Är rikigt trött idag, var trött redan igår. Men det känns som att det bara blev värre tills idag. Och imorrn får jag inte sovmorgon för då ska jag upp 05:30. Jaa, du läste rätt 05:30, klockan 06:00 är det samling i vattholma för avresa mot Östhammar och fotbollscup. Det blir säkert kul, men jag kommer vara grymt trött.

Ikväll är det dags för Let's dance igen, lika kul som vanligt och imorrn är det melodifestivalen.

Kan meddela att det snöar här hemma just nu och har gjort det i 2 timmar snart, jag vill inte ha mer snö . Trodde att det kunde bli vår.

Nu ska jag gå och äta mat..
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela