Therese

Så här ser jag på saken

Boooooooooooring

Publicerad 2008-02-03 11:43:40 i Allmänt,

Jag blir gaaaaaalen.. Har så jävla tråkigt, det finns inget att hitta på.. Och vi kan inte åka iväg någonstanns heller, för Ika är inte hemma och har ingen nyckel med sig, så ifall om vi skulle åka bort så kommer inte hon in... Så jag är fånge i mitt eget hus..... 

Real Madrid spelade skitdåligt igår, slutade kolla när det var en kvart kvar.. .


Vet att jag är jävligt dryg just nu, men jag måste hitta på något och jag vet inte vad.... Jag hatar att bo på landet just nu, för det finns inget piss att göra......

Mormor ringde för en stund sen, men vi kan inte åka dit.... 

Lalalalala jag har tråkigt, kom och rädda mig...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela