Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-02-08 18:06:26 i Allmänt,

Idag for jag, Mikaela och Malin till Gränby Centrum och gjorde vårat projektarbete som Vaksala Hembyggdsförening vill ha. Vet inte om den kommer bli så bra, för vi satsade inte på denna uppgift, eftersom vi har ett viktigare projekt. Vi fick 7 intervjuer, men vi ville ha fler, människorna ville inte ställa upp.

Sen när vi var klara åkte jag ner till stan och strosade runt lite där, såg lite människor som man kände igen från bl.a Studentradion. Hela denna vecka har jag gått och längtat tillbaka till min och Mikaelas praktik där. Vi hade så kul och jag vill dit igen.. Jag saknar verkligen alla sköna människor.

Ikväll är det dags för Let's Dance igen, Jippie!

Neej, nu måste jag plugga!!

Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela