Therese

Så här ser jag på saken

God morgon!

Publicerad 2008-02-20 10:42:25 i Allmänt,

Har precis ätit en god frukost, som bestog av det vanliga, mackor och ett glas med juice. Solen skiner utanför fönstret och det känns som att det är vår. Varför kan inte vädret fortsätta så här(?), för det blir så grått, trist och kallt annars.

Idag står det inte så mycket på mitt schema. Har bestämmt att  jag måste städa rummet, och det menar jag verkligen. Orkar egentligen inte göra det, men får göra det ändå. Sen ikväll är det fotboll på tv Arsenal-Milan. Heja Arsenal säger jag bara. Real Madrid förlorade borta mot Roma igår med 2-1. Men det kan dom ta på hemmaplan.

Nu måste jag börja städa om jag ska bli klar idag. Kanske kommer fler inlägg under dagen..
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela