Therese

Så här ser jag på saken

Hemma och har tråkigt..

Publicerad 2008-02-27 10:37:11 i Allmänt,

Har fortfarande inte börjat i skolan efter sportlovet. Blev sjuk igår morse, vaknade runt 5 och mådde illa. Alla förstår nog då vad det var för fel. Så jag blev hemma från skolan och låg halvt död under hela dagen.

Men idag är jag frisk.. Så imorrn får jag gå till skolan. Låter säkert som jag tycker att det ska bli jättekul och att jag saknar det. kan väl säga att jag saknar det lite, för det är ganska tråkigt att sitta här hemma själv.

Igår blev det även klart att vi åker utomlands i sommar. Caldera Village på Kreta blev det.
image18
Det blir rikigt kul och jag längtar redan. Den 8:e juni lyfter vi från Arlanda och kommer hem den 15:e juni. Jag kommer åka med, mamma, pappa, Ika, mormor och morbror Micke.

Nu ska jag gå och äta lite kräm och senare under dagen tänkte jag kolla på sprinten från Stockholm.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela