Therese

Så här ser jag på saken

Jagad utav en lastbil...

Publicerad 2008-02-14 21:07:38 i Allmänt,

Började dagen med att skriva en uppgift på historian, den gick bra. Fortsatte sedan med ett religionsprov som  var helt knäppt. Fattade inte så mycket av det, men jag tror att jag få G. Efter detta prov slutade jag eftersom jag valt att skriva en hemtenta på naturkunskapen ist för ett prov. Så jag valde att följa med Mikaela hem och vi åkte och red. Det var hur kul dom helst även fast vi fick cykla 7km i motvind.

När vi väl var ute och red så kom det en lastbil bakom oss, vi gick åt sidan och stannade. Men när lastbilen bromsar (med lufttrycksbromsen) så får Snottra fnatt och vill dra iväg. Så Mikaela töltar framför lastbilen och jag galopperar efter Mikaela med Snottra. Måste sett kul ut när vi kom där med lastbilen bakom oss, en volvo flyttade på sig och tyckte att vi kunde rida upp där. Men det gjorde vi inte eftersom det var taggtråd där och det kunde även ligga på marken. Sen kom vi fram till vägen där vi skulle rida och lastbilen fortsatte att åka dit han skulle.. 
Sen när vi ridit klart fick vi cykla tillbaka samma väg och det blåste ännu mer denna gång. 

Sen när jag skulle ta tåget hem för att åka till träningen i Vattholma så var det problem med tågen, så det blev ingen träning för mig idag heller. 

Neej, nu ska jag gå och kolla på tv..

/Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela