Therese

Så här ser jag på saken

Shopping i huvudstaden

Publicerad 2008-02-19 19:31:44 i Allmänt,

Åkte till Stockholm idag och shoppade med mamma, mormor och Ika. Gick upp tidigt för att vi skulle åka med 09:27 tåget från Vattholma och inne i stan så skulle vi möta mormor.
   Det första vi gjorde när vi kom till Stockholm var att gå och fika. Gillar det mysiga caffét, Kaffereppet. Sen begav vi oss ut. Första anhalten var Åhléns. Hittade ingenting där och sen begav vi oss till NK, Ika hade aldrig varit inne där innan. Påvägen till NK ser jag PUMA prylar i ett skyltfönster vid Gallerian och säger att dit vill jag gå efter vi varit inne i NK. Så efter besöket på NK, så begav vi oss dit. Det visade sig att det var en PUMA affär. Jag som är helt förälskad i PUMA saker, älskar ju såklart denna affär. Kommer ihåg förra somarn när jag, pappa, mamma, Ika och mormor åkte in till Sthlm för att shoppa och då såg jag flera personer som gick runt med PUMAkassar och då gick jag och funderade på om det fanns någon PUMAbutik, eftersom det fanns Adidas och Nike. Och nu idag hittade jag den!!

Kunde suttit hemma hos Erika nu i skrivande stund, men eftersom jag skulle in till sthlm så gick det inte.. :( Riktigt tråkigt, det kommer alltid saker i mellan då när vi ska hitta på något...

Nu ska jag gå och äta lite mackor och kolla på tv.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela