Therese

Så här ser jag på saken

Snart helg

Publicerad 2008-02-07 20:54:17 i Allmänt,

Vet att jag inte har varit en så frekvent bloggare dom senaste veckorna. Men nu ska jag bättra mig igen  :)

Idag fick vi reda på hur MÅNGA sidor som vi ska läsa i till religionsprovet, det måste vara upp till 50 sidor. Idag gjorde jag även en intervju med en politiker till vårat projektarbete, det gick bra och vi fick många bra svar.
Imorrn ska vi (jag, malin och mikaela) åka till Gränby centrum och göra Gränby projektet, där Vaksala Hembyggdsförening vill att vi ska skildra en dag på Gränby Centrum och det ska kunna visas om ca 50 år. Och om vi vårat bidrag vinner så får vi 4000 kronor att dela på. :)
Sen på lördag är det träning klockan 10 på morgonen, sen efter det så är det hem och duscha sen ska vi in till stan och hämta mamma från jobbet och åka vidare till mormor och kolla på melodifestivalen, vilket blir roligt.
 
Nästa vecka händer det mycket.
tisdag är det Arbetsmiljö och säkerhetsprov, det blir nog inte svårt.
torsdag är det en uppgift på historian (ist för prov som vi egentligen skulle haft)
torsdag är det även prov i religion
fredag måste hemtentan i naturkunskapen vara inlämnad, annars prov på omprovsdagen
lördag är det fotbollscup i Östhammar. Måste upp runt 6 för det är samling runt 7 i Vattholma.  :)
söndag ska jag och hela familjen åka till Kista och jag och Ika ska skriva in oss på en körskola.
Sen är det äntligen lov.

Verkar som att största delen utav helgen kommer att gå till pluggning..

Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela