Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2008-02-17 22:00:51 i Allmänt,

Fortfarande trött sen igår, trodde att jag skulle ha mer ont i kroppen idag. Men icke sa Nicke och det är jag glad för. Har ont i nacken och lite i vänster vad, men inget annat. Trodde jag skulle ha ont i ljumskarna eftersom jag var riktigt stel i dom igår...

Idag blev det en tidig uppgång, halv 9, för att vi skulle till Kista och gå på den där kursen som man måste gå på innan man börjar övningsköra. Så jag fick ingen sovmorgon som jag kände att jag behövde efter gårdagens tidiga uppgång. Men jag får väl ta ut sovmorgonen imorrn ist. Som sagt vi åkte till Kista idag och gick på denna kurs. Om ni undrar varför vi åkte till Kista, så passade vi på samtidigt som kusinen, Mikaela. Sen när kursen var klar drog vi hem till Mikaela och familjen och fikade, det var trevligt att träffa alla igen.

Imorrn ska vi in till stan. Sen vet jag inte vad som händer. sen i veckan hoppas jag att jag och Erika hittar på något, för det var ett tag sen vi gjorde det. Annars är det fotbollsträning 2 gånger denna vecka.

Tror nog att det blir en tidig sänggång denna dag...
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela