Therese

Så här ser jag på saken

Trött...

Publicerad 2008-02-16 21:49:36 i Allmänt,

Klockan 05:30 slog jag upp ögonen när mobilens alarmsignal lät. Jag ville inte gå upp, men blev tvungen. Så det var bara att gå upp och äta frukost som jag gjort kvällen innan och sen gå och borsta tänderna och åka iväg till Vattholma, där det var samling klockan 06:00. Borde inte vara lagligt att ha en cup så tidigt på morgonen. Runt 7 gick vi in i hallen, först utav alla. Och klockan 8 var första matchen mot Gimo. Vi förlorade med 3-0, men det var godkänt tycker jag. Gimo vann hela cupen över Upplands Ekeby med 2-0. När matchen mot Gimo var slut kollade man på klockan och tyckte att den skulle vara jättemycket, 08:15. Shit, nu kunde jag ju legat hemma i sängen och sovit.
Nästa match var vid 10 mot Iron. Vi förlorade även den matchen 2-0, men den här var ett steg i rätt riktning. Vi hade otur på deras 2-0 mål som egentligen var ett självmål, där Olé räddade bollen och så får Pernilla den på sog och den går stolpe in. Men som man brukar säga "Bollen är rund och i fotboll kan allt hända".
Men vi tog nya tag inför den sista matchen mot Östhammar, där spelade vi bra och matchen slutade 0-0. Och där slutade även vårat cupäventyr. Men det var kul så länge det varade, så jag vill tacka alla tjejer som var med.

Melodifestivalen slutade för en kvart sen och jag vet inte riktigt vad jag tycker. En sak fattar jag inte... Hur kunde Andra Generationen gå till andra rundan??? Det är för mig ganska konstigt..

Neej, nu ska jag gå och kolla på fotboll och sen ska jag nog krypa ner i sängen och sova, det känns ganska lockande just nu.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela